02 3060377

071 227 075

Доколку сте амбициозен Менаџер за Продажба или Малопродажба, Key-Account Менаџер, Менаџер за Корисничко Искуство или Директор/Сопствек на компанија и сакате да ја зголемите продажбата, унапредите релациите и задоволството на клиентите, да ги елиминирате грешките, поплаките и барањата за рефундација од клиентите – оваа обука е за вас!

Обучете го Вашиот тим успешно и професионално да се справува со сите поплаки и рекламации и претворете ги најнезадоволните клиенти – во најлојални клиенти.

Вклучете се во професионалната бизнис обука (со ограничени места):

УСПЕШНО УПРАВУВАЊЕ И РЕШАВАЊЕ НА РЕКЛАМАЦИИ И ПРИГОВОРИ

Изминативе 11 години обучивме илјадници професионалци oд најуспешните компании:

Bell Mobility, Netflix, FOX, New York Life Insurance Company, Linkedin, TELUS, POST Telecom, Bank of Montreal, TD Bank – Canada, Bank of America, Google, CERN, World Health Organization, World Trade Organization, PWC, Ernst & Young, Royal Bank of Canada, Barclays Bank, McGill University, Shoppers Drugmart, Roche, Novartis, Nestle, Swarovski, IBM, Amazon, UBS, P&G, Unilever, Insurance Corporation of Barbados, Kelloggs, United Nations, Wrigley, McKinsey, Children’s Hospital of Chicago, International Telecommunication Union (ITU), The American Marketing Association, Uber, Microsoft, Zurich Group, Bayer CropScience Inc. Micron Technology, ING Turkey, Volvo Construction, Oracle, Mars, Walt Disney World, Navarro, KPMG Canada, Cisco, PepsiCo, Nike, Johnson & Johnson, Alcon Canada и многу други.

Направете нешто за себе, својот успех и својата кариера – пријавете се за оваа обука! Еден ден може да замени години искуство и учење од сопствени грешки.

  • 10 декември 2024

  • 9:00 ~ 16:00

  • Парк Хотел & Спа

Котизација: 8.900 ден.

+ДДВ 18%

АКЦИЈА 2 + 1

За две резервирани котизации една гратис

Во котизацијата е вклучено:

Учество

Работни материјали

Сертификат

Ручек и освежување

УНАПРЕДУВАЊЕ НА БИЗНИС РЕЗУЛТАТИТЕ ВО УСЛОВИ НА КРИЗА Е ВОЗМОЖНО!

Но само ако сите вработени кои работат со клиенти знаат да се справат и со најпроблематичните клиенти и ситуации, и притоа да обезбедат нова продажба и задоволен клиент.

Одвојте од Вашето време и „украдете“ идеја за како брзо да се справите со рекламациите и приговорите кои се неизбежен сегмент во секоја компанија.

Обучете го Вашиот тим – помогнете му да биде поефикасен од конкуренцијата!

ДОБРАТА УСЛУГА Е СЕКОГАШ ПОЕВТИНА ОД ЛОШАТА

ВАШИТЕ НАЈНЕЗАДОВОЛНИ КЛИЕНТИ СЕ ВАШИОТ НАЈГОЛЕМ ИЗВОР НА УЧЕЊЕ

ПОМАГАЈЌИ ИМ НА КЛИЕНТИТЕ СИ ПОМАГАМЕ СЕБЕ СИ

ПЕРЦЕПЦИЈАТА НА КЛИЕНТОТ Е ВАШАТА РЕАЛНОСТ

Обуката е наменета и високо препорачлива за сите:

  • Раководители и вработени во Службите за корисници, корисничка подршка
  • Раководители и вработени во секторите за приговори и рекламација
  • Раководители/Менаџери и сите вработени во сектор продажба, постпродажба и малопродажба
  • Сите вработени во Call центри
  • Сопственици и директори на мали и средни компании
  • Сите оние кои се во контакт со клиенти, купувачи, корисници и сл.

ПРОГРАМА

Експертски сесии, Практични примери, Дискусии и Вежби

  • Сесија 1: Врвна Услуга кон Клиентите и Комуникациски Вештини за Превенција и Справување со Рекламации
    • Начини на продажба и влевање доверба кај потенцијални, нови и лојални клиенти
    • Пристап кон нови и лојални клиенти за креирање на ‘WOW’ ефект
    • Како се демонстрира Ориентираност кон клиентите и нивните потреби од почетокот на продажниот процес
  • Сесија 2: Различни Типови на Рекламации и Клиенти и начини на справување
    • Справување со различни типови на рекламации, приговори и клиенти
    • Која е важноста на рекламациите
    • Како рекламациите да се перципираат како позитивен feedback
    • Како да претвориме негативно купувачко искуство во  задоволен купувач
    • Асертивност и комуникација со незадоволни клиенти – како да се смири незадоволниот потрошувач
    • Можеме ли на купувачите да им кажеме НЕ ако рекламацијата е неоправдана?
  • Сесија 3: Обучување на продажен/кориснички ориентиран тим за решавање на рекламации
    • Чекори и постапки за решавање на рекламациите
    • Видови на рекламација (вербална, невербална), службена пишана рекламација
    • Забрзување на процесот на решавање на рекламации и приговори
    • Кои закони се најважни и како решавањето на рекламациите  да ја претвориме во конкурентна предност
    • Причини поради кои потрошувачите се жалат најмногу
  • Сесија 4: Менаџирање на организиран систем за справување со рекламаци - Одговорности
    • Како да се користат рекламациите како менаџерска алатка – начини на мерење
    • Креирање на состав на бележење и анализа на рекламациите
    • Како да се организира оддел за примање на рекламации

Рекламациите и приговорите не се проблем туку можност!

Но во пракса секогаш се непожелни бидејќи покажуваат одредено незадоволство од производот или услугата.

Зошто рекламациите не треба да ги гледаме на овој начин? Како истите да ги искористиме во подобрување на производот или услугата и да бидеме подобри на пазарот?

Дали знаете дека само 4% од незадоволните клиенти се жалат? Многумина ќе одговорат дека и тоа е премногу, но замислете од 100 незадоволни клиенти само 4-ца би посочиле на проблемот, додека останатите 96 клиенти ќе ви го премолчат проблемот но ќе го пренесат нивното негативно искуство кое поради моќта на интернетот е невозможно да се спречи и ќе побараат повеќе среќа кај вашата конкуренција.

Дали сакате навистина да се откажете од мислењето на тие 96% клиенти кои не се жалат? Како пасивните рекламации да ги активираме? Кој е најправилниот механизам на комуникација со пасивните незадоволни клиенти и како да ги потикнеме истите да го искажат својот проблем.

На оваа обука ќе научите која е важноста на рекламациите и приговорите и како истите да ги искористите во позитивна насока. Кои е процесот на справување со рекламации и приговори, кои се најчестите причини за рекламации и справување со истите преку различни комуникациски техники, Асертивната комуникација, разбирање на психологијата на незадоволните купувачи и нивно придобивање, собирање и обработка на информации од рекламациите и приговорите, користење на добиениот feedback во насока на подобрување на производот/услугата.

Фокус теми и решенија на оваа практична професионална обука:

  • Врвна Услуга кон Клиентите и Комуникациски Вештини за Превенција и Справување со Рекламации
  • Начини на продажба и влевање доверба кај потенцијални, нови и лојални клиенти
  • Пристап кон нови и лојални клиенти за креирање на ‘WOW’ ефект
  • Како се демонстрира Ориентираност кон клиентите и нивните потреби од почетокот на продажниот процес
  • Справување со различни типови на рекламации, приговори и клиенти
  • Која е важноста на рекламациите
  • Како рекламациите да се перципираат како позитивен feedback
  • Како да претвориме негативно купувачко искуство во  задоволен купувач
  • Асертивност и комуникација со незадоволни клиенти – како да се смири незадоволниот потрошувач
  • Можеме ли на купувачите да им кажеме НЕ ако рекламацијата е неоправдана?
  • Чекори и постапки за решавање на рекламациите
  • Видови на рекламација (вербална, невербална), службена пишана рекламација
  • Забрзување на процесот на решавање на рекламации и приговори
  • Кои закони се најважни и како решавањето на рекламациите  да ја претвориме во конкурентна предност
  • Причини поради кои потрошувачите се жалат најмногу
  • Менаџирање на организиран систем за справување со рекламаци
  •  Како да се користат рекламациите како менаџерска алатка – начини на мерење
  •  Креирање на состав на бележење и анализа на рекламациите
  • Како да се организира оддел за примање на рекламации

Дел од листата на успешни македонски компании кои веќе ги посетиле нашите обуки:

Актон Комуникации, Asseco SЕЕ, А1, АВТ Интернационал, Агриа, АД Европа, Адора Инженеринг, Адриалаб, Алкалоид, Алумил, Алфи Би, Атва маркети. Атлантик Група, Би-мек, Биотек, Борола, Бучен козјак, Вабтек, Варус, ВВ Тиквеш, Вивакс, Винер Лајф, Вирон,Виталиа, Витаминка, Вурт Македонија, Geing Krebs und Kifer International, Гемак, Геонет, Герман ПХ, Db Schenker, Drexlmaier Manifacturing, Даталаб, Даути Комерц, Динерс клуб, Дуна Компјутери, ЕВН Македонија, Еколог Интернационал, Експанда, Елена Лука, Ендава, ЕОС Матрикс, Еуро Дистрибуција, Еуролинк Осигурување, Еуротабак, Еурофарм, Жито Лукс, Жито Маркети, Здравје Радово, Infinite Solutions, Inplayer, InTec Systems, Interworks, Империал Тобако, Инбокс, Инсиг Македонија, Инсумак, Инфософт системи, Kromberg & Schubert, КБ Прво пензиско, Кемет Електроникс, Кипер маркети, Кодинг-Горска, Кола, Колид С Тим, Колид фуд, Комерцијална банка, Комфи Ангел, Кроатија Осигурување, Линеа, Магнетик, Магнометал, Македонија лек, Македонија Осигурување, Македонијалек, Македонски Телеком, Макпетрол, Макпрогрес, Мебел Ви, Мепсо, Мермерен комбинат, МЗТ Пумпи, Млекара АД Битола, Монтенегро, Nextsense, Натусана, Нелт, Неотел, Нептун, НЛБ Банка, Нова Интернационално училиште, Нула Отпад, Окта АД Скопје, Олимпиа морторс, Охридска банка, Pickatale, Паком, Пелистерка, Перутнина Птуј, ПИК Ко, Прилепска Пиварница, Продукција Перспектива, Прототип, Re-aktiv, Реплек фарм, Рептил Маркети, Slice, Smart Click, SЕЕ University, Сава Осигурување, Свислион, Силк Роад Банка, Синапсе, Систина Офталмологија, Сити Вендинг, Солета, Специјал, Стопанска банка Скопје, ТАВ Македонија, Тинекс МТ, Триглав Осигурување, ТТК Банка, Fashion Group, Фармахем, Феникс Нова, Флуиди-М, Husse, Халк Банка, Цементарница Усје, Cevahir Sky City, Johnson Matthey, Шпаркасе Банка, Штедилница Можности и стотици мали претприемнички компании.

Марко Дамевски

Еден од најистакнатите тренери во регионов со одржани 200+ обуки во областа на продажба, менаџмент, менаџирање на тимови и напредни деловни вештини на кои присуство имаат земено  3000+ ученици.

Позади себе има 20 годишно искуство на менаџерски позиции во водечки финансиски институции во земјава, а моментално е на позиција Head of Sales во Winner Life каде како тренер и лидер на продажен тим тој е вистински доказ дека со посветеност кон клиентите и нивните предизвици, постојана работа и мотивација, високи резултати се неизбежни дури и во време на глобална криза.

На наште настани имаат учествувано некои од најуспешните компании од Европа, САД и Канада

Пријавете се