Практична бизнис обука

УНАПРЕДУВАЊЕ И МЕНАЏМЕНТ НА КОРИСНИЧКО ИСКУСТВО И РЕЛАЦИИ СО КЛУЧНИ КЛИЕНТИ

со еден од најдокажаните балкански консултанти и тренери Миљан Димитријевиќ

Сите ние од Smart Events International сме горди што во изминативе години одржавме преку  стотина онлајн обуки на кои присуствуваа учесници од водечки светски компании и организации од Европа, САД и Канада како:  Google, CERN, World Health Organisation, World Trade Organisation, PWC, Ernst & Young, Royal Bank of Canada, Barclays Bank, McGill University, Shoppers Drugmart, Roche, Novartis, Nestle, Swarovski, IBM, Amazon, UBS, P&G, Unilever, Kelloggs, United Nations, Wrigley

Тоа што ние и нашите учесници заклучивме е дека континуираното усовршување е премногу важно за да биде запоставувано! Ова особено важи во услови на глобална криза кога повеќето правила на пазарот се менуваат, а на сите вработени им се потребни нови вештини, кои најдобро се стекнуваат во училница и со непосредна размена на ставови, мислења, практични решенија и искуства од други менаџери и индустрии.

Направете нешто за себе, својот успех и својата кариера – пријавете се за оваа обука! Еден ден може да замени години искуство и учење од сопствени грешки.

  • 28 март 2025

  • 9:00 ~ 16:00

  • Park Hotel & Spa

Котизација: 10.900 ден.

+ДДВ 18%

АКЦИЈА 2 + 1

За две резервирани котизации една гратис

Во котизацијата е вклучено:

Учество

Работни материјали

Сертификат

Ручек и освежување

Новите околности бараат нови решенија, и јасно е дека само оние кои најбрзо ќе ги пронајдат ќе успеат да ја задржат пазарната позиција или да остварат индивидуални резултати со примена на неколку едноставни техники.

Колку е важен односот со клиентите и како да го подобриме корисничкото искуство?

Најуспешните компании своите клиенти и корисници ги гледаат како дел од семејството.  Клиентите стануваат нивниот центар на внимание и не е важно што продаваме туку што сака клиентот да купи.

Неопходно е да се премине од краткорочни цели ориентирани само на продажба во долгорочни односи со клиентите кои постојано се следат и унапредуваат.

Од таа причина секоја продажно ориентирана компанија мора при правење на продажна стратегија да обрне внимание на следните работи:

  • Премин од традиционален маркетинг ориентиран кон широка група на потрошувачи  на маркетинг во чиј центар на внимание ќе се наоѓа градењето на односот со клиентите кои имаат свои проблеми, потреби, барања и очекувана корист
  • Промена на  пристапот на настап на пазарот , односно најголемо внимание да се обрне на најмалите или специфични сегменти на пазарот и трендовите кои се присутни во секој поединечен сегмент на пазарот
  • Промена на пазарните активности кои се насочени кон привлекување на клиенти и задржување на клиентите

Моделите на управување со односите на купувачите и корисничкото искуство претставуваат  современи алатки кoи ни помагаат да изградиме и одржуваме долгорочни односи со клиентите.

Новите пазарни барања и технологијата  го подигнаа градењето на односот со клиентите на уште покомплексно ниво. Затоа имплементацијата на овие модели дава  одговор на таквите специфични барања на пазарот и климата предизвикана од постојаните пазарни промени.

Овие модели обезбедуваат намалување на трошоците на работење, зголемување на лојалноста кон брендовите/производите/компаниите и овозможува успешно преминување низ сите кризни ситуации кои неретко се појавуваат на пазарот.

Дознајте зашто овие модели ги применуваат сите успешни компании кои работат на исклучително конкурентни пазари.

Зашто овие модели се предуслов доколку сакаме да бидеме успешни?

На оваа обука учесниците преку моделите за Управување со односите на купувачите (Customer Relationship Management) и корисничкото искуство (Customer Experience Management)  ќе ја препознаваат нивната важност, ќе добијат јасна слика за самите модели, како и нивните предности и ограничувања. Врз основа на примери од пракса при воведување на овие модели, без разлика дали се работи за компанија која успешно ги има воведено или да се работи за компании кои немаа успех при воведување на истите се добиваат насоки како правилно да се започне припремата и воведувањето на овие модели.

 Теми кои ќе бидат обработени на обуката:

  • Важноста на менаџирање на релациите со клучните клиенти
  • Остварување на продажниот таргет преку менаџирање на корисничко искуство

  • Фокус и зголемување на продажбата кон клучните клиенти преку успешен ‘Customer Relationship’ менаџмент

  • Како ‘Customer Relationship’ менаџментот ја зголемува конкурентноста и резултатите од продажбата – практични примери и насоки

  • Стандардизирање на квалитетот на услугата и продажбата кон клиентите од страна на целиот продажен тим

  • Интелигентно сегментирање на клиентите по категории и усмерување на продажниот пристап и понудата

  • 5 клучни процеси и практични примери на воведување на CRM моделот

  • Напредни стандарди и примери за менаџирање на корисничкото искуство (CEM)

  • Интелигентно сегментирање на клиентите по категории и усмерување на продажниот пристап и понудата

  • Зошто е важно да се управува со искуството на клиентите?

  • Како да се користат резултатите од искуството на клиентите во унапредување на работењето?

  • Како да се пресмета вредноста на животниот век на клиентот (CLV)?

  • Како да се мери индекс на задоволство на клиентот (CSI)?

  • Како се применува CEM моделот во кампаниите – искуства од пракса

  • Намалување на процентот на изгубени клиенти преку Customer и Relationship Customer Experience менаџмент

Обуката е наменета и високо препорачлива за сите:

  • Директори и менаџери на продажба
  • Менаџери и раководители на сектори за контакт со клиенти, call центри, сектори за рекламација, сервис идр.
  • Маркетери и аналитичари на продажба кои водат грижа за односот со клиентите
  • Сите вработени кои учествуваат во процесот на преговарање и донесување на одлуки
  • Сите вработени во сектор за грижа кон корисници/клиенти
  • Вработени во теренска продажба кои остваруваат директна комуникација со доносителите на одлуки

Дел од листата на успешни македонски компании кои веќе ги посетиле нашите обуки:

Актон Комуникации, Asseco SЕЕ, А1, АВТ Интернационал, Агриа, АД Европа, Адора Инженеринг, Адриалаб, Алкалоид, Алумил, Алфи Би, Атва маркети. Атлантик Група, Би-мек, Биотек, Борола, Бучен козјак, Вабтек, Варус, ВВ Тиквеш, Вивакс, Винер Лајф, Вирон,Виталиа, Витаминка, Вурт Македонија, Geing Krebs und Kifer International, Гемак, Геонет, Герман ПХ, Db Schenker, Drexlmaier Manifacturing, Даталаб, Даути Комерц, Динерс клуб, Дуна Компјутери, ЕВН Македонија, Еколог Интернационал, Експанда, Елена Лука, Ендава, ЕОС Матрикс, Еуро Дистрибуција, Еуролинк Осигурување, Еуротабак, Еурофарм, Жито Лукс, Жито Маркети, Здравје Радово, Infinite Solutions, Inplayer, InTec Systems, Interworks, Империал Тобако, Инбокс, Инсиг Македонија, Инсумак, Инфософт системи, Kromberg & Schubert, КБ Прво пензиско, Кемет Електроникс, Кипер маркети, Кодинг-Горска, Кола, Колид С Тим, Колид фуд, Комерцијална банка, Комфи Ангел, Кроатија Осигурување, Линеа, Магнетик, Магнометал, Македонија лек, Македонија Осигурување, Македонијалек, Македонски Телеком, Макпетрол, Макпрогрес, Мебел Ви, Мепсо, Мермерен комбинат, МЗТ Пумпи, Млекара АД Битола, Монтенегро, Nextsense, Натусана, Нелт, Неотел, Нептун, НЛБ Банка, Нова Интернационално училиште, Нула Отпад, Окта АД Скопје, Олимпиа морторс, Охридска банка, Pickatale, Паком, Пелистерка, Перутнина Птуј, ПИК Ко, Прилепска Пиварница, Продукција Перспектива, Прототип, Re-aktiv, Реплек фарм, Рептил Маркети, Slice, Smart Click, SЕЕ University, Сава Осигурување, Свислион, Силк Роад Банка, Синапсе, Систина Офталмологија, Сити Вендинг, Солета, Специјал, Стопанска банка Скопје, ТАВ Македонија, Тинекс МТ, Триглав Осигурување, ТТК Банка, Fashion Group, Фармахем, Феникс Нова, Флуиди-М, Husse, Халк Банка, Цементарница Усје, Cevahir Sky City, Johnson Matthey, Шпаркасе Банка, Штедилница Можности и стотици мали претприемнички компании.

Миљан Димитријевиќ

Миљан Димитријевиќ е еден од најдобрите бизнис консултанти и предавачи во Србија и регионот. Професионалното искуство, знаење и компетенции ги унапредува работејќи на проекти, како сопственик но и како менаџер во мали, средни и големи домашни и интернационални компании.

Има реализирано неколку стотини отворени, in-house обуки, семинари и работилници кои во најголем процент се практично ориентирани и персонализирани според специфичните барања на клиентите, при што посебно внимание посветува на пренесување на знаење и искуство кои предходно се добиени и испробани во пракса. Постојано го унапредува своето знаење со постојана практична работа кај клиентите и со перманентна сопствена едукација.

Неговите консултански услуги се дел од успешната приказна на дел од:

  • Компании од Србија: Агромаркет, Алкалоид, АВИА, АЛБО, Ерсте банка, Хемофарм, Меркатор, McDonalds, МС Мобиле, Нелт, Аванти систем и многу други
  • Компании од Босна и Херцеговина: Ан-Ка, Ауто Миловановиќ, Digital city, Дукат, Фармаси, Хемел, Конзум, Микрофин Банка, Металекс, МТел, Орифлејм и многу други
  • Компании од Црна Гора: Алтер Модус, ЕТЦ Група, Франка Маркети, Хемел
  • Компании од Македонија: Хемел, Кит-Го, Лукена-автоделови, Мелмакс БМ, Рептил Маркети, Нептун, Сивус
  • Компании од Хрватска: Агрокор, Јамница, Орифлејм, МСтарт

На наште настани имаат учествувано некои од најуспешните компании од Европа, САД и Канада

Пријавете се