Доколку сте амбициозен Менаџер за Набавки, Залихи, Финансии, вклучен во процесот на Планирање, Контрола и Преговарање со Добавувачи, кој секојдневно размислува како да ја задржи или подобри пазарната позиција, справувајќи се со стотици проблеми и предизвици поврзани со нелојална конкуренција, неоптимизирани залихи, проблеми со наплата, непродуктивен лагер, или неизвесни побарувања, лагери … оваа обука е за Вас и Вашиот тим!

Smart Events International – водечки провајдер на професионални обуки во Европа, САД и Канада, заедно со

Миљан Димитријевиќ – водечки регионален експерт за продажба, контролинг и менаџмент

ви ја претставуваат напредната практична обука

УПРАВУВАЊЕ СО НАБАВКИ И ЗАЛИХИ

Во 2024 правилата на игра и околностите на пазарот се менуваат брзо, непредвидливо и постојано и е невозможно да водиме успешен бизнис доколку не се справиме со проблематиката на управување, планирање и контрола на набавките и залихите.

Направете нешто паметно за својот тим, компанија и кариера – вклучете се во оваа напредна сертифицирана практична 1-дневна обука (со ограничени места!)

  • НЕОПХОДНИ ТЕХНИКИ ЗА ПЛАНИРАЊЕ И КОНТРОЛА НА ЗАЛИХИ И НАБАВКИ

  • ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ ОД УСПЕШНИ БИЗНИС ПРИКАЗНИ

  • ВОДЕЧКИ СВЕТСКИ ОРГАНИЗАТОР

  • ИНТЕРНАЦИОНАЛНО ДОКАЖАН ТРЕНЕР

  • 1-ДНЕВЕН СПЕЦИЈАЛИЗИРАН ТРЕНИНГ

  • СЕРТИФИЦИРАНА ОБУКА

  • СТРАТЕШКИ, ОПЕРАТИВНИ И РЕГУЛАТОРНИ НАСОКИ

  • АКЦИСКА ЦЕНА НА КОТИЗАЦИЈА

Направете нешто за себе, својот успех и својата кариера – пријавете се за оваа обука! Еден ден може да замени години искуство и учење од сопствени грешки.

  • 27 март 2025

  • 9:00 ~ 16:00

  • Park Hotel & Spa

Котизација: 10.900 ден.

+ДДВ 18%

АКЦИЈА 2 + 1

За две резервирани котизации една гратис

Во котизацијата е вклучено:

Учество

Работни материјали

Сертификат

Ручек и освежување

Клучни точки и решенија од оваа напредна сертифицирана обука:

  • Најголемите проблеми со планирање на набавки и контрола на добавувачи и залихи
  • Кое е местото на набавката во организациската структура
  • Клучни задачи на менаџерот за набавка
  • Предизвици во процесот на набавка
  • Врска помеѓу набавката, продажбата и маркетингот
  • Дефинирање на задачите на работното место
  • Политика на набавка и одредување на цена
  • Влијание на залихите на ликвидноста, деловната успешност, финансиското здравје и рентабилноста
  • Инвестирање во залихи
  • Биланс на успех
  • Управување со залихи
  • BCG портфолио матрица и ABC анализа
  • Финансиски показатели важни за набавка и управување со залихите (стапка на бруто маржа, коефициент на обрт на залихите, стапка на поврат на залихите, показател на долг, период на плаќање на добавувачите, стапка на профит, коефициент на обрт на имотот, показател на рентабилност)
  • Елементи на преговарање во набавките
  • Маркетинг методи корисни за набавка
  • Клучни елементи за управување со залихите

Обуката е наменета и високо препорачлива за сите:

  • Менаџери за набавки
  • Бренд и продукт менаџери
  • Сите референти и вработени во сектор за набавки
  • Сите кои одлучуваат за избор на добавувачи
  • Одговорни за прогноза на побарувачка и контролирање на залихи
  • Менаџери за магацинско работење
  • Контролинг менаџери
  • Сопственици и директори на компании

Зошто ви е потребна оваа обука?

Новите околности бараат нови решенија, и јасно е дека само оние кои најбрзо ќе ги пронајдат ќе успеат да ја задржат пазарната позиција или да остварат индивидуални резултати со примена на неколку едноставни техники.

Управувањето со набавките и залихите за многу компании е клучна конкурентска предност на чија основа се обезбедуваат одлични краткорочни резултати и долгорочен опстанок на компанијата.

Со паметно управување на набавките и залихите се овозможува лесна борба со нелојалната и недоволно едуцираната конкуренција која е во состојба да ги продава своите продукти по нелогично ниска цена при што ја руши стабилноста на пазарот. Како и поголема профитабилност на работењето бидејќи со помалку вложени средства компанијата може да се прошири а воедно и максимално  да го намали еден од најголемите проблеми во врска со залихите – непродуктивен или „мртов“ лагер. За добро управување со набавките и залихите неопходно е добро познавање на  деловната математика,основи од финансии, основни елементи на управување со продажба и можностите кои ги нуди маркетингот за решавање на проблемите со залихите.

Целта на оваа обука е преку комбинација од теорија, вежби и практични примери учесниците да го сфатат значењето на управувањето со набавката и залихите во новото време и да добијат практични насоки на работење.

Дел од листата на успешни македонски компании кои веќе ги посетиле нашите обуки:

Актон Комуникации, Asseco SЕЕ, А1, АВТ Интернационал, Агриа, АД Европа, Адора Инженеринг, Адриалаб, Алкалоид, Алумил, Алфи Би, Атва маркети. Атлантик Група, Би-мек, Биотек, Борола, Бучен козјак, Вабтек, Варус, ВВ Тиквеш, Вивакс, Винер Лајф, Вирон,Виталиа, Витаминка, Вурт Македонија, Geing Krebs und Kifer International, Гемак, Геонет, Герман ПХ, Db Schenker, Drexlmaier Manifacturing, Даталаб, Даути Комерц, Динерс клуб, Дуна Компјутери, ЕВН Македонија, Еколог Интернационал, Експанда, Елена Лука, Ендава, ЕОС Матрикс, Еуро Дистрибуција, Еуролинк Осигурување, Еуротабак, Еурофарм, Жито Лукс, Жито Маркети, Здравје Радово, Infinite Solutions, Inplayer, InTec Systems, Interworks, Империал Тобако, Инбокс, Инсиг Македонија, Инсумак, Инфософт системи, Kromberg & Schubert, КБ Прво пензиско, Кемет Електроникс, Кипер маркети, Кодинг-Горска, Кола, Колид С Тим, Колид фуд, Комерцијална банка, Комфи Ангел, Кроатија Осигурување, Линеа, Магнетик, Магнометал, Македонија лек, Македонија Осигурување, Македонијалек, Македонски Телеком, Макпетрол, Макпрогрес, Мебел Ви, Мепсо, Мермерен комбинат, МЗТ Пумпи, Млекара АД Битола, Монтенегро, Nextsense, Натусана, Нелт, Неотел, Нептун, НЛБ Банка, Нова Интернационално училиште, Нула Отпад, Окта АД Скопје, Олимпиа морторс, Охридска банка, Pickatale, Паком, Пелистерка, Перутнина Птуј, ПИК Ко, Прилепска Пиварница, Продукција Перспектива, Прототип, Re-aktiv, Реплек фарм, Рептил Маркети, Slice, Smart Click, SЕЕ University, Сава Осигурување, Свислион, Силк Роад Банка, Синапсе, Систина Офталмологија, Сити Вендинг, Солета, Специјал, Стопанска банка Скопје, ТАВ Македонија, Тинекс МТ, Триглав Осигурување, ТТК Банка, Fashion Group, Фармахем, Феникс Нова, Флуиди-М, Husse, Халк Банка, Цементарница Усје, Cevahir Sky City, Johnson Matthey, Шпаркасе Банка, Штедилница Можности и стотици мали претприемнички компании.

Миљан Димитријевиќ

Миљан Димитријевиќ е еден од најдобрите бизнис консултанти и предавачи во Србија и регионот. Професионалното искуство, знаење и компетенции ги унапредува работејќи на проекти, како сопственик но и како менаџер во мали, средни и големи домашни и интернационални компании.

Има реализирано неколку стотини отворени, in-house обуки, семинари и работилници кои во најголем процент се практично ориентирани и персонализирани според специфичните барања на клиентите, при што посебно внимание посветува на пренесување на знаење и искуство кои предходно се добиени и испробани во пракса. Постојано го унапредува своето знаење со постојана практична работа кај клиентите и со перманентна сопствена едукација.

Неговите консултански услуги се дел од успешната приказна на дел од:

  • Компании од Србија: Агромаркет, Алкалоид, АВИА, АЛБО, Ерсте банка, Хемофарм, Меркатор, McDonalds, МС Мобиле, Нелт, Аванти систем и многу други
  • Компании од Босна и Херцеговина: Ан-Ка, Ауто Миловановиќ, Digital city, Дукат, Фармаси, Хемел, Конзум, Микрофин Банка, Металекс, МТел, Орифлејм и многу други
  • Компании од Црна Гора: Алтер Модус, ЕТЦ Група, Франка Маркети, Хемел
  • Компании од Македонија: Хемел, Кит-Го, Лукена-автоделови, Мелмакс БМ, Рептил Маркети, Нептун, Сивус
  • Компании од Хрватска: Агрокор, Јамница, Орифлејм, МСтарт

На наште настани имаат учествувано некои од најуспешните компании од Европа, САД и Канада

Пријавете се